Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , » LEMANG GERGASI
| 3 comments ]
Share

Salam, sempena nak dekat raya ni . Aku nak buat posting pasal lemang la. Sebab lemang gergasi aku tak penah tengok lagi. Ni pertama kali aku tengok di kuala kangsar,Perak. Yang dok perak tu tahu la. Tapi tepi tu ada periuk ada ketupat gergasi pulak.





KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN


Nahhhhhh, terkejut kan??? amik aku pon terkejut tengok lemang n ketupat sebesar ni. Makan x habis la jawab nya.

p/s : lemang dan ketupat gergasi ni hanya replika dan simbolik ja. Jangan ada yang percaya sudah la.

Sape2 yang nak komen . Cepat la komen sementara pintu komen masih terbuka luas. peace!!

3 comments

darkbatman said... @ September 1, 2010 at 4:50 AM

besonye lemang.. mau terbongkang ak klau dpt mkn.hee

midonz said... @ September 2, 2010 at 9:42 AM

1st time tengok.. mujurlah bukan betul2... ntah larat makan ke idak hehehehe.....

meh lawat blog saya pulak...

missSenget said... @ September 6, 2010 at 6:58 AM

ngeh2...br nk tny mane laa dpt buluh lemang beso gitu..

mcm gune batang paip pvc jek..

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics