Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , » GAMBAR MAYAT PEREMPUAN DALAM BEG
| 4 comments ]
Share


MAYAT seorang perempuan ditemui dalam sebuah beg di Taman Ukay Perdana, Hulu Klang semalam.

Seorang pekerja di sebuah bengkel kereta di Taman Ukay Perdana, Hulu Klang dekat sini tidak menyangka beg pakaian yang ditemuinya semalam berisi mayat seorang remaja perempuan.

Terkejut dengan penemuan itu, lelaki itu yang berusia 20-an terus menghubungi pihak polis yang kemudian bergegas ke tempat kejadian pada pukul 3.35 petang.

Mayat yang diletakkan di dalam beg itu ditinggalkan dalam semak samun di belakang bengkel berdekatan sebuah parit yang boleh dilalui menggunakan sebuah jambatan.

Mayat remaja yang dipercayai belasan tahun itu lengkap berpakaian gaun berwarna biru dan dia dipercayai masih baru dibunuh kerana tidak mengeluarkan bau.
Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan berkata, hasil pemeriksaan awal mendapati mayat remaja yang berkulit sawo matang itu masih dalam keadaan sempurna lengkap dengan anggota badan.
Ujarnya, mayat mangsa tiada kesan kecederaan luaran yang jelas dan sehingga kini identiti mangsa masih belum dikenal pasti sementara menunggu hasil siasatan forensik.

4 comments

Nurr_Rahmah said... @ October 29, 2010 at 5:55 PM

Ya Allah..ngerinya~ mcm2 skrg ni.

Melati Qistyna's Mummy said... @ October 29, 2010 at 10:18 PM

tu la, akak nengok news smlm, ngeri dengo nyer... lom lg tgk real...huhu

H.R said... @ October 30, 2010 at 7:04 AM

Important note: from now on, I'll always visit your blog. Please don't hesitate to visit me. Let's be more than just followers...let's be faithful readers! Thanks :)

Lovers' Shore

http://lovers-shore.blogspot.com/

EzzEddin said... @ October 31, 2010 at 1:29 PM

masayallah

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics