Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , » OH TIDAK
| 1 comments ]
Share

Salam semua , ada apa dengan perkataan oh tidak ? hari ni saja je aku nak buat entri santai macam ni. kalau kita fikir-fikir balik memang kita selalu guna perkataan oh tidak bila kita tak nak sesuatu perkara berlaku. contoh nya bila kita bermain bola, bila pihak lawan masukkan gol je. Automatik kita akan kata oh tidak .kawan aku suka sebut perkataan ni masa aku form 5. dah 2 tahun tp aku masih ingat lagi si kawan oh tidak ni .hehe
 

masa perlawanan hoki malaysia di sukan asia lepas pon ,banyak kali jugak aku sebut oh tidak bnyak kali..huhu

di sini aku nak semua pembaca kongsikan pengalaman korang, bila masa korang gunakan perkataan oh tidak ni??





1 comments

saya_arief said... @ November 27, 2010 at 10:37 PM

mase nak bukak page ohtidak la..
huhu..
;p

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics