Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , , , » BERITA SUKAN TERKINI
| 0 comments ]
Share

Salam semua sahabat blogger, dah lama saya tak ikut perkembangan berita sukan terkini. Sukan ni terbahagi kepada banyak jenis. Kalau kita nak dapatkan info "berita sukan terkini" tu, mesti kita telitikan betul-betul kategori sukan yang kita minati .Betul tak ?

Terdapat pelbagai cara yang boleh digunakan untuk medapatkan info berita sukan terkini. Yang pertama, kita boleh terus membaca ruangan sukan di akhbar.Kedua, kita layari saja ke lawan Web berita seperti Metro, Utusan , kosmo dan Berita harian.

Sebagai contoh berita sukan terkini , ialah Sukan Asia ke-16 di Guangzhou, China. Kedudukan Malaysia ialah pada tangga ke -10. Kira top ten la kan ? KIta haruslah bangga menjadi rakyat Malaysia .Oleh itu, saya sarankan kepada semua sahabat untuk mengikuti perkembangan berita sukan terkini .Sesiapa yang mengikuti perkembangan berita sukan terkini mesti tahu kan, Malaysia senang-senang je dapat sembilan pingat emas dalam permainan skuasy.




Untuk merancakkan lagi "berita sukan terkini" di Malaysia, kimirekonen telah menganjurkan cabaran SEO.Sesiapa yang berminat boleh la join. Ingat sebelum join anda mesti mendaftar di blog kimirekonen .Atau sesiapa yang ingin menjadi penaja boleh lah hubungi beliau.Bro KMzack melalui page beliau Panduan Seo juga telah telah menjadi penaja hadiah dan untuk memeriahkan suasana.Kepada yang berminat boleh la join.

Jom kita lihat siapa yang kena. hehe






0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics