Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , » GAMBAR KERETA PERONDA PDRM
| 0 comments ]
Share

Salam semua,akibat boring yang terlampau,aku nak kongsikan Koleksi gambar kereta peronda yang digunakan oleh PDRM.Memamng cita-cita aku sejak kecil nak jadi polis,tapi tak kesampaian.Apakan daya mataku rabun dan kini aku pilih bidang pendidikan sebagai kerjaya.Bunyi ja kerjaya,nanti aku kongsikan pasal kerjaya yang sesuai dengan diri kita.Lani,layan gambar kereta dulu.

















































































































Dalam banyak-banyak kereta kat atas tu, dua jenis aku kenal .Vios dan naza 206, yang lain tu pembaca semua namakan sendiri yer di ruangan komen,hehe 

p/s: maklum la aku minat evo dan skyline je,kereta lain x kenal dah :(

0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics