Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , » SUASANA CABARAN BERITA SUKAN TERKINI
| 0 comments ]
Share

Salam semua,malam ni saya nak kongsikan suasana cabaran berita sukan terkini.jom kita lihat macam mana suasananya. Adakah meriah?

 KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN GAMBAR

Bila tengok gambar di atas, blog aku masih lagi di page 3.Saingan sengit tu. Alexa ranking tidak memberi kelebihan kepada aku kali ini. Yang penting wordpress ada all in one seo pack. Aku pulak guna blogger, adeh. Apa pun cuma nak cuba.hehe. Cuti macam ni tak dak keja nak buat . So,join jela. Nantikan post akan datang saya akan buat kedudukan cabaran berita sukan terkini secara menyeluruh.Nantikan yer? Jom tengok tv dulu, bye2 .Kepada otai2 yang guna blogger, mintak tunjuk ajar ku sifu.



0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics