Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , » SEMAKAN TEMUDUGA KPLSPM AMBILAN JUN 2011
| 5 comments ]
Share

 

SEMAKAN PANGGILAN TEMUDUGA KPLSPM AMBILAN JUN 2011 telah dibuka. Oleh itu, kepada sesiapa yang telah membuat permohonan boleh membuat semakan di http://apps.moe.gov.my/kplspm/sptd_kplspmjun2011/index.cfm . Kepada calon yang yang memohon saya ucapkan TAHNIAH. Salam kejayaan dari saya.

Kepada yang masih belum ada perancangan untuk meneruskan pengajian lepasan SPM .Anda boleh mendapatkan rujukan di  http://lepasanspm.com

Nasihat saya,jangan buat keputusan terburu-buru. kenal pasti potensi anda dahulu . Dapatkan rujukan di  http://lepasanspm.com.Hanya isikan nama dan emel. TQ

p/s ; sebarang pertanyaan boleh dibuat di ruangan komen. Saya sedia membantu anda selagi ada kelapangan masa :-)

5 comments

Anonymous said... @ April 13, 2011 at 12:39 PM

boleh membuat rayuan utuk layak temuduga atau tidak? saya tidak berjatya ke temuduga

cikgu syahir said... @ April 13, 2011 at 1:22 PM

Tahun lepas memang ada butang rayuan. tetapi tahun ni rayuan bergantung kepada kekosongan. Selalu la masuk ke laman web www.moe.gov.my untuk tengok perkembangan lanjut.

Anonymous said... @ April 13, 2011 at 1:55 PM

ok.. terima kasih

Anonymous said... @ May 14, 2011 at 3:22 PM

salam.. saye dapat! tp baru dapat tau hari ni.. sedangkan temuduga 20-4-2011. agk2 boley call buat rayuan ke x yee nk pg temudugaa? :((

a said... @ May 14, 2011 at 5:15 PM

keputusan dah tutup. kena mohon tahun hadapan la. cuba telefon bpg dulu.cari no telefon di web moe.gov.my

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics