Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , » MAHARAJA LAWAK MINGGU 13 (AKHIR/FINAL)
| 1 comments ]
Share


maharaja lawak

Maharaja lawak minggu 13 final adalah persembahan maharaja lawak yang terakhir. Empat peserta yang akan bertanding pada maharaja lawak final adalah Jozan, Sepah, Nabil dan Jambu. Melalui undian terkini maharaja lawak, jozan sekarang berada ditempat teratas sekali iaitu 33 %, sepah 27 %, Nabil 26 % dan Jambu 14 %. Daripada keempat-empat peserta, persaingan sengit adalah diantara kumpulan jozan dan sepah kerana setiap lawak yang mereka persembahkan memang menghiburkan dan membuat penonton ketawa hingga kering gusi.  Namun, ramai berpendapat bahawa jozan akan memenangi atau menjuarai takhta maharaja lawak pada musim ni.Apapun ramalannya, kita akan ketahui siapa bakal juara maharaja lawak pada persembahan maharaja lawak minggu 13 ni.
Kepada peminat maharaja lawak, jangan lupa saksikan persembahan final gelanggang maharaja lawak minggu 13 di astro warna pada 24 Jun 2011. Siaran akan bermula pada pukul 10 malam hari jumaat ni.

1 comments

mizzura said... @ June 24, 2011 at 11:35 PM

hi...saya peminat nabil...tapi dari segi performance nampaknya sepah best kot...namun kalau populariti jozan tak leh di kalahkan...nak buek camano..diorang semua best bro...

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics