Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , , , , , » LIVE STREAMING KELANTAN VS JOHOR JDT | FINAL PIALA FA
| 0 comments ]
Share


Siaran Langsung Kelantan lawan Johor JDT| Final Piala FA : Kelantan VS Johor DT | Tonton Live Streaming | Pertemuan diantara dua seteru gergasi bola sepak tanah air,The Red Warriors menentang Johor Darul Takzim (JDT) untuk perlawanan akhir Piala FA 2013 edisi yang ke-24,pastinya menyajikan satu aura atau suasana yang pastinya penuh dengan aksi dramatik.

Persoalan yang pastinya kini menjadi bualan hangat terutamanya diantara peminat setia sang kijang dan harimau selatan ini pastinya tertumpu pada siapakah yang sebenarnya layak menjadi juara piala FA bagi edisi kali ini.Seperti yang kita sedia maklum,TRW yang merupakan pasukan low profile tidak menjanjikan habuan yang lumayan untuk pemainnya.Ianya lebih kepada semangat kesukanan dan kecintaan kepada pasukan dan sebagai membalas sokongan para peminat fanatik TRW yang senantiasa memenuhi stadium keramat untuk memberikan semangat yang amat berguna kepada para perwira pahlawan merah ini.

Berlainan pula dengan pasukan JDT,terdapat ura-ura menyatakan 2 pemain terbaik akan memiliki kereta mewah Audi Q7 yang harganya hampir mencecah setengah juta.


Untuk rekod anda semua,kali terakhir TRW bertemu JDT menyaksikan TRW dibelasah 2-0,pastinya pentas final piala FA adalah merupakan masa yang sesuai untuk juara berganda musim lepas untuk menebus kembali maruah pasukan dan seterusnya membuktikan TRW masih pasukan gergasi tempatan.Berikut disertakan bersama rekod pertemuan antara Kelantan dan JDT untuk musim ini.

Wed 22/05/13 Johor DT 2 – 0 Kelantan
Tue 15/01/13 Kelantan  1 – 1 Johor DT
Sat 26/05/12 Johor DT 0 – 0 Kelantan
Tue 17/01/12 Kelantan         2 – 1 Johor DT
Sat 24/09/11 Johor DT 1 – 1 Kelantan
Sat 10/09/11 Kelantan   2 – 1 Johor DT
Tue 03/05/11 Johor DT 0 – 1 Kelantan

Bagi anda yang ingin menonton secara live streaming perlawanan akhir ini,anda boleh klik pada pautan dibawah : 



 
Sama-sama kita saksikan persaingan sengit malam ni. Jom kita buat ramalan pasukan mana yang akan menang malam ni. Agak-agak kelantan atau Johor JDT yang akan menang malam ni?

0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics