Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , » DOMAIN NAME MURAH
| 0 comments ]
Share

Salam semua rakan blogger,hari ni buat survey sikit, sebab dalam perancangan nak beli domain name murah ni. Aku makin pening nak beli domain mana satu, nak beli di NetKL atau iHosterz .Harganya memang berbeza yer. Bukan sama. iHosterz ni menawarkan Harga domain yang murah iaitu RM 28.80 setahun. Memang termurah la tu di Malaysia setahu aku. Netkl pon dah lonjak ke RM 31.60 . Jadi ,kepada yang baru nak beli domain name tu buat la pilihan sewajarnya . Pilihlahlah mengikut keperluan anda .Gambar bawah ni aku tunjuk 11 benda free yang ada pada netkl.

klik untuk besarkan: ni 11 benda free netkl bagi.
Bila fikir balik,aku rasa ,aku tak perlukan semua 11 tu, iHosters pon ada bnda free tapi 3 benda free la.

sini pon ada benda free jugak.tengok sendiri ye? buka mata luas2.


Untuk pengtahuan semua ,ramai juga rakan blogger menggunakan servis iHosterz ni. Contohnya duniadayat . Kalau ada apa-apa soalan ,tanya la dia yer? jangan marah aku dayat. ok. cepat pegi tanya dayat. Salam..

0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics