Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » , , » TEST BERAT BLOG
| 0 comments ]
Share

Hari ni baru je tukar template . Dah banyak kali aku tukar . Asyik tak kena je. Last2 ambik je yang ni sebab banyak element ada. Tu pon tulisan kecil . Kira ok la korang boleh baca. nak besar gajah macam mana lagi. adeiii. Ni bukti blog aku ringan dari dulu.



So, lepas ni. Senang la sikit nak loading n baca entry atau nak buat apa-apa dalam blog ni.
Seterusnya aku akan tulis entri pasal SEO . Bukan nya aku pakar SEO ,tapi sambil belajar aku nak kongsi la dengan pembaca blog ni. Kongsi ilmu la katakan . Yang tu mampu dikongsi . Kepada yang belum add jadi follower tu .Sila lah add. Jangan terlepas peluang pulak nak belajar SEO secara ringkas dan senang ser mudah difahami. Aku cakap macam tengah mengajar la pulak , maaf yer. Entri aku sampai sini je. Sebab nak BW pulak ziarah balas . OK .. salam semua. Selamat hari raya.

0 comments

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics