Followers

Jadi Ahli VIP, klik LIKE

Home » GAMBAR NAZMI DAN TENGKU F
| 2 comments ]
Share

MESRA... Nazmi bersama seorang remaja ‘Tengku F’ yang dikatakan kekasihnya.


NAZMI BUKAN PLAYBOY. NI GAMBAR NAZMI DAN TENGKU F.Nazmi bersama seorang remaja ‘Tengku F’ yang dikatakan kekasihnya.“Perkara lepas biarkan berlalu. Saya tak mahu ia mengganggu kerjaya saya yang baru saja bermula. Saya tak nafikan mengenali gadis terbabit, tapi saya bukan playboy.
“Buat masa ini, saya tak mahu layan apa-apa gosip atau kontroversi membabitkan nama saya. Orang boleh kata apa saja, tapi saya tahu kebenarannya,” kata bintang muda bola sepak negara, Muhamad Nazmi Faiz Mansor, 17, mengenai penyebaran beberapa gambar gadis di Internet yang didakwa teman wanitanya.
Carian dan semakan Metro Ahad mendapati sekurang-kurangnya dua gadis dikaitkan dengan pemain itu yang baru saja menandatangani kontrak lumayan dengan kelab divisyen satu Portugal, SC Beira-Mar, baru-baru ini.

Kebanyakan gambar itu membabitkan aksi mesra Nazmi bersama seorang gadis yang dikatakan kekasih barunya dikenali sebagai Tengku F.

Tidak cukup dengan itu, beberapa gambar wanita lain turut dikaitkan dengannya, termasuk seorang dikenali sebagai N, sehingga membuatkan Nazmi digelar ‘playboy’ di kalangan pengkritiknya.

2 comments

Yuni Aisyah said... @ June 17, 2012 at 3:31 PM

dah femez cntu la nak pulak ada rupa lg la....aawek dtg je...untung la..hehe


p/s lamanya x dtg sini..ingt kte g x,..??hehe

ros maisara said... @ June 17, 2012 at 4:50 PM

wow main untuk kelab portugal?gempak..tapi mamat ni mcm muka Justin bieber lah bila rambut dia jatuh ke depan..hahahah

Post a Comment

 
Real Time Web Analytics